Monday, October 1, 2007

Monday Jokes

Monday, October 1, 2007
Morning peeps,

A joke on a Monday, keeps the Monday Blues away.



Pak Pandir baru saja kahwin. Tapi punya lah bongok Pak Pandir ni, pada malam pertama tu dia tak tau nak buat apa apa. So Mak Andir lah yang buat the first move.

Mak Andir pun buka lah baju , sampai habis. Pak Pandir ni , first time tengok pempuan telanjang. Alang kah terkejut nya Pak Pandir bila dia lihat ada kesan 'luka' pada celah peha Mak Andir.

Lalu dia panggil doktor. Di suruh nya jahit kesan 'luka' pada Mak Andir tu. Tapi doktor ni gian punya doktor, dah naik steam tengok Mak Andir dok terbogel , lalu dia suruh Pak Pandir keluar dan dia 'kerjakan' mak Andir.

Bila Doktor tu dah blah, Pak Pandir tengok 'benda' tu sama saja, tak ada kesan jahit pun. Tapi bila dia letak tangan dia kat situ, dia rasa melekit lekit . Lalu dia berkata

'Cilaka punya doktor, dia sudah tipu aku. Aku suruh dia jahit, tapi dia cuma taruh GAM aje"

4 comments:

Iwan Sanchez

damn hilarious can??!!! hahaahahaha!

Kucing Mafia

lucah lucah !!! more more...

woi.. aku tag kau....

http://kucingmafia.blogspot.com/2007/10/my-desktop-free-view.html

danielctw

hahaha... this is really good...

next time if got this case, tell them to call dr daniel

De Pianist

hahahaha..so funnynye!

 
Daily Moo's, Hoo's & Haa's ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates